GetenFrida

Kickoff 2017
Just nu befinner jag mig någonstans i Svergie tillsammans med jobbet på Kickoff. När jag fixade detta inlägg i torsdags hade jag ingen aning om vart vi skulle eller vad dagen skulle bjuda på men berättar mer om det imorgon när jag kommer hem trött och glad efter en bra helg! 
I onsdags fixade jag till lastpallarna som jag fick av Johan när vi va uppe på kräftskivan i förra helgen. Har inte haft någon sänggavel och då inget att luta sig mot när jag sett på tv, haft en bjälke men blir för litet om man är fler än en som ska luta sig mot något. Så äntligen har jag ryggstöd längs hela sängen. Pappa hjälpte mig sätta ihop dem när han var nere och så slipade jag dem lite så att det inte skulle sticka fram massa stickor eller saker att fastna i. Tycker det blev väldigt bra, inte bestämt mig för om jag vill måla den vit eller inte än men kan fundera ett tag. Hittade bara en bild som visar lite hur det såg ut utan sänggavel, jag tycker det blev mycket bättre! Vad tycker ni?
Hoppas ni har en bra helg! 
F. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress