GetenFrida

Rosa ballonger 🎈
 

Idag har vart en bra dag. Lite trött men bra. IgÄr kollade Samuel och jag pÄ lite resor, till bland annat Rhodos och Italien. Vi bestÀmde oss för att avvakta och se lite lÀngre fram samt för att veta nÀr vi har semester bÄda tvÄ och kan Äka. Hittade vÀldigt mÄnga fina och mysiga hotell till bra priser sÄ ser fram emot att Äka nÄgonstans tillsammans med min Àlskling. 

Idag var jag i Göteborg innan jobbet för att gĂ„ pĂ„ en intervju. Jag tycker den gick vĂ€ldigt bra och kĂ€nde mig glad till mods nĂ€r jag gick dĂ€rifrĂ„n. Ska fĂ„ svar om en vecka lite drygt och hoppas sĂ„ att jag fĂ„r jobbet. Hade vart himla roligt att jobba inom vad jag Ă€r utbildad till. FĂ„r hĂ„lla mina tummar och tĂ„r att jag gjorde ett bra första intryck! PĂ„vĂ€gen till Nils Ericsons terminalen sĂ„g jag fina rosa ballonger stĂ„endes i rad pĂ„ en gata, mycket fint utsmyckat! En solig (lĂ„ng) och glad torsdag. 🌿 
F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress