GetenFrida

En nystart

En nystart både för mig och bloggen. Det var ju väldigt längesen jag var här senast. Hela åtta månader. Blev bara att jag kom av mig och kände inte för att prioritera att lägga tid på bloggen. Men tänker att jag lite smått ska försöka börja igen, dels för att det är skönt att skriva av sig ibland och dels för att jag igår började med LCHF och då vill jag ha ett sätt att kunna, för min egen del, ha bloggen lite som en dagbok om hur jag klarar det och framsteg under resans gång. Jag är och kommer fortfarande vara mer aktiv på instagram så om ni vill och inte redan gör det får ni gärna följa mig där för mer regelbunden uppdatering om min vardag. Vill ni se hur det går för mig med LCHF och lite från min vardag så är du varmt välkommen kika in här med jämna mellanrum och skulle du sitta på bra tips och goda recept så får du väldigt gärna dela med dig till en LCHF-nybörjare! Ha en fortsatt bra tisdag!
F.

Nilla & Jamina

Kul att du kör igång igen! Lycka till med nystarten

Svar: Ja det ska bli roligt! Tack så mycket!
GetenFrida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress