GetenFrida

Mat
En sak jag vet redan nu att jag kommer sakna är vattenmelon. Det kommer vara tufft att vara utan det i sommar, som tur är har jag redan ätit en del hittills så får se det som att jag bunkrat upp mitt behov för ett tag framöver. Idag gick jag upp 5.20 för att träna, var inte taggad alls men fick gjort lite rygg och rumpträning vilket var skönt och man ångrar ju aldrig ett träningspass man fått gjort. Funderade på att träna efter jobbet oxå men så tänkte jag att jag bara skulle handla och gå hem. Men beslutade mig för att träna ändå och tränade då armar och lite axlar. Som sagt man ångrar inte dom man får gjort. Tänker inte träna imorgon då jag känner för lite sovmorgon och sen ska jag till Bea för att sy en topp. Men tänkte träna på torsdag innan jobbet och vem vet, kanske efter oxå. Till middag idag åt jag lax, avocado, körsbärstomater och beasås. Glad över att man får äta sås på LCHF, hade blivit torrt och tråkigt annars. Protein och sås, vad mer kan man begära som mat egentligen?! Nu ska jag försöka få mina ungefär 8 timmar sömn och önskar er en bra onsdag!
 F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress